Oyun

Starfield'a beklenen güncelleme en sonunda geldi!

Bethesda'nın birkaç ay önce vadettiği önemli güncellemelerle Starfield, geliştirici tarafından duyurulan Version 1.8.86 ile güncellendi. Bu güncelleme, nihayet desteklenen NVIDIA kartlarına sahip kullanıcılara DLSS Super Resolution, Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), Reflex Low Latency ve DLSS frame generation gibi özellikler sunan DLSS desteği içeriyor. Bu, birçok kullanıcının, birçoğu tartışmalı bir DLSS modunu kullanarak kendilerini idare ettikleri durumu ortadan kaldıracak.

DLSS ile birlikte, güncelleme yüksek kaliteli kartlara sahip kullanıcılara yardımcı olacak GPU performans optimizasyonları içeriyor. Bethesda ayrıca bellek sızıntıları ve diğer ilgili sorunları ele aldı, renderer threading'i iyileştirdi ve bir dizi kararlılık ve performans iyileştirmesi yaptı. Grafikler tarafında parlaklık ve kontrast kontrolleri eklenirken (!), çevresel örtü, shader derleme, HDR parlaklığı (yalnızca Xbox ve Windows 11 için) etrafında sorunları ele aldı. Ayrıca materyal toplama, kullanma sorunları, karakter gözlerinde yaşanan problemler ve daha fazla soruna çözüm üretildi.

Bunların yanı sıra, oyun oynama tarafında da bazı hoş güncellemeler var. Artık "dünyaya yerleştirilen yiyecekleri" envantere öğe eklemeye gerek olmadan "yeme düğmesi" aracılığıyla tüketebilirsiniz. Bethesda ayrıca gizliliği daha iyi hale getirdi, Andreja'nın başının kalıcı olarak gizlenmesi sorununu çözdü, silah ateşleme engelleyebilecek bir sorunu düzeltti, çıplak NPC'lerle ilgili bir sorunu çözdü, fare sorunlarını düzeltti. Ayrıca, genellikle tutarsız oyun oynama etrafında dönen görev sorunları çözüldü.

Bethesda, bu ayın başlarında Steam'de yeni özellikleri beta test etti ve onları kullanıma uygun bulduktan sonra yayınladı. Eylül ayında, oyunun "oranlı olarak kötü NVIDIA ve Intel performansına" sahip olduğunu belirten bir Digital Foundry teknik raporuna cevap olarak, şirketin NVIDIA, AMD ve Intel ile sürücü desteği konusunda "yakın bir şekilde çalıştığını" belirtti.